zoekmachine marketing

Zoekmachine Optimalisatie SEO Zoekmachinevriendelijk

Home  >>  Zoekmachine Optimalisatie SEO Zoekmachinevriendelijk

Zoekmachine optimalisatie SEO

Zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie SEO Search Engine Optimization is een website of online winkel zoekmachine vriendelijk maken. De webpagina’s zo door de zoekmachines te laten lezen dat deze begrijpen wat het onderwerp is van die pagina. SEO services van Zoekmachine Services voldoen aan de nieuwste zoekmachine updates. Zo blijf je bij met je site, of shop en sta je hoog in Google.

Zoekmachine optimalisatie SEO services

Zoekmachine Services heeft de beste SEO services van Nederland, is specialist op het gebied van het optimaliseren van websites. Je eigen website zoekmachine vriendelijk maken zodat deze hoog in Google staat en goed gevonden wordt door unieke webbezoekers. Zoekmachine Optimalisatie = SEO Optimalisatie zoekmachine optimalisatie, ook wel SEO genoemd (search engine optimization) heeft als doel topposities bereiken in de meest gebruikelijke zoekmachines. Uw website wordt gevonden in de natuurlijke zoekresultaten ook wel de organische zoekresultaten van de zoekmachine (aan de linkerkant).

Uit online marketing onderzoek blijkt dat van het internetgebruik:

98% Zoekt via zoekmachines;
90% Bezoekers van zoekmachines niet verder kijkt dan de eerste 30 zoekresultaten (3 blz.);
87% De producten en diensten op internet vergelijkt;
85% Een merk met een toppositie als topmerk beschouwt;
81% Zoeken via Google als beste manier beoordeelt is om informatie te vinden;
68% Via zoekmachines kennis maakt met nieuwe aanbieders;
43% Een aankoop heeft gedaan als resultaat van de uitkomst van de zoekresultaten.

Wees aanwezig waar uw klanten zoeken, begin met zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie is een vak apart, het is een traject. Wij doorlopen dit traject graag met u, van begin tot eind. Een zoekmachine optimalisatie SEO traject is opgedeeld in 5 verschillende fases

Werkwijze zoekmachine optimalisatie SEO:

zoekmachine optimalisatieFase1: Uitgebreid zoektermenonderzoek, welke zoektermen zijn voor u het meest geschikt om de beste conversies te behalen?

Fase 2: Zoekmachinevriendelijke web teksten, de juiste content in uw website zorgt voor betere vindbaarheid in de zoekmachines.

Fase 3:Technische analyse van uw website en aanpassing hiervan, Zoekmachine Services zorgt ervoor dat uw website voldoet aan de richtlijnen van de zoekmachines.

Fase 4: Link building, om topposities te behalen gaan wij uw website als het ware promoten op het internet. Onze ervaren linkbuilders plaatsen links op diverse websites, uw website gaat hierdoor in waarde stijgen, met een hogere positie in de zoekmachines tot gevolg.

Fase 5: Campagne beheer, zoals al eerder aangegeven is zoekmachine optimalisatie een traject. Nadat u een toppositie heeft bereikt is het uiteraard belangrijk deze positie ook te behouden.

Fase 6: Wij sturen u een maandelijkse SEO rapportage, zodat u ook zelf inzicht heeft in de vorderingen. Zoekmachine Services heeft standaard 3 pakketten samengesteld, wij nemen dan het hele proces van begin tot eind uit handen. Zoekmachine Services zorgt snel voor effectief zoekmachine resultaat. Mocht u alleen een SEO advies willen dan is dit uiteraard ook mogelijk. Wilt u weten wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan nu vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.

Zoekmachine optimalisatie marketing services

SEO Services
SEO Teksten / Content
SEO Campagne
SEO Consultant
 SEM Services
 SEM Campagne
SEM Consultant
Web Management
Zoekmachine Adverteren
SEA Resultaat
SEA Campagne
SEA Consultant
SMM social media
Social Media Marketing
Social Media Consultant

Internet marketing, de beste zoekmachine & services voor de outsourcing van uw online marketing budget, aan online marketing professionals die weten hoe ze er een online succes van moeten maken.

Vindbaar met Zoekmachine Services

Als uw potentiële nieuwe klant uw product of service sneller en beter kan vinden via het internet is uw bedrijf verzekerd van een extra toename aan web verkeer (web traffic), zal de kans toenemen dat uw producten of services meer worden afgenomen. Waardoor extra omzet gegenereerd kan worden. Zelf ook een online webwinkel beginnen. Zoekmachine Services kan u adviseren bij het bouwen, opzetten, beheren van een webshop. Extra mogelijkheden voor betalingsverkeer zoals, Paypal, Ideal en anderen… Free East Web Directory, Web Directory, apartment living, SEO friendly directory. SEO Optimalisatie Services & Website SEO Services…

Kies voor zoekmachine SEO services

Snelle en effectieve zoekmachine services
Efficiënt in zoekwoorden, zoekmachine bepaling, logaritmen
Is effectief met veel ervaring met internet marketing
Beheersing over alle aandachtsgebieden online marketing
Strategisch samenwerken meedenken voor de toekomst
Online en resultaat gericht in marketing campagnes
Zekerheid en doeltreffend in conversie optimalisatie
De zoekmachine specialist op vindbaarheid en online zoeken met resultaat

De top 21 SEO factoren voor een betere vindbaarheid

zoekmachine optimalisatie servicesWaarop men een website kan optimaliseren en zo een beter zoekresultaat kan krijgen op bepaalde zoekwoorden in de zoekmachines.

1. Aanmelden bij zoekmachines: Google, Yahoo, Bing en anderen… Na het maken van een website is één van de prioriteiten bij nieuwe sites. Het zo snel mogelijk aanmelden bij zoekmachines, zoals Google, Yahoo, Bing en anderen. Ook als de website nog niet af is, is dit toch een eerste goede stap voor optimalisatie van uw websites. Bij een aantal zoekmachines, zoals Google, is de leeftijd van de site (de domeinnaam) belangrijk voor eventueel hogere posities in de zoekresultaten. Met een vernieuwde site, met een oude domeinnaam, is het opnieuw aanmelden ook belangrijk voor de vernieuwde indexering van de website. Nieuwe pagina’s (met nieuwe adressen) worden dan sneller geïndexeerd door de zoekmachines. Behalve bij de zoekmachines zelf, kunnen websites ook aangemeld worden bij een aantal open directory projecten zoals DMOZ.org of AboutUs.org. Zoekmachines halen hun informatie ook uit deze directories. Voor een vermelding in DMOZ moet de website kwalitatief goed zijn.

2. De domeinnaam / domeinnamen Kies voor een website het liefst een domeinnaam met één of twee belangrijke trefwoorden erin, waarop de website gevonden moet worden zoals (www.zoekmachineservices.nl) dat ook heeft “zoekmachine” en “services”. Voor hogere posities in de zoekresultaten heeft de domeinnaam nog steeds een belangrijke invloed op het gevonden worden door uw doelgroep. Tevens is het zo dat er ongeveer 3 miljoen .nl domeinnamen in gebruik zijn. Dus er zijn nog genoeg mooie domeinnamen vrij. Alleen mocht je er een goede willen vinden is dat al een opgave die groot genoeg is. Want reken maar dat de beste domeinnamen al weg zijn en/of geclaimd.

3. Paginanaam / naamgeving webpagina Voor een goed resultaat in de zoekmachines is de paginanaam ook zeer belangrijk voor de des betreffende webpagina, moet er een belangrijk trefwoord worden gekozen. Dit is een extra mogelijkheid om goed gevonden te worden op een specifiek trefwoord(en). Het is dan ook verstandig om goed te kijken in bijvoorbeeld Google, Yahoo, Bing naar het geschatte aantal bezoeker op de door u gekozen zoekwoorden. Plaats zo de belangrijkste zoekwoorden eerst en zo aflopend. Zo kan men meerdere zoekwoorden achter elkaar plaatsen. En zo krijgt de pagina een hogere positie in de zoekmachines.

Een voorbeeld is dan ook deze pagina op zijn titel: “zoekmachine optimalisatie seo services website optimalisatie top seo service voor het beste zoekmachineresultaat”.

Of wellicht is deze beter of juist slechter? “zoekmachine optimalisatie seo services website optimalisatie marketing campagne seo zoekmachine marketing seo service internet marketing services”. Maar dat is een kwestie van goed uitzoeken, aanpassen en verder optimaliseren.

4. Bezoekers vriendelijkheid Zoekmachines hechten veel belang aan de bezoekersvriendelijkheid van websites. Het is daarom ook aan te raden om gebruik te maken van de ‘alt’ (bij afbeeldingen) en ‘title’ (bij links) attributen. Dit is dan ook belangrijk voor slechtziende mensen, kunnen de links, met behulp van een spraakcomputer, volgen. Ook ten aanzien van interne links maar vooral externe links kunnen veel websites worden verbeterd. Kleurenblinden zien vaak geen kleurverschil bij een mouse-over. Beter is het om de link ook te onderstrepen, en bij de mouse over de onderstreping via een script / code deze niet meer te laten zien.

5. Structuur website Voorkom lange pagina’s met veel informatie. Bezoekers willen snel de informatie op een website lezen. Door per onderwerp een of meerdere pagina’s aan te maken, kan de website voor de bezoeker overzichtelijker worden. Deze bezoeker blijft mogelijk langer op de website aanwezig. Dit heeft een positief effect op de punten die een zoekmachine aan een website geeft wat weer positief kan zijn voor de betere posities in de zoekmachines.

6. Eenvoud Sommige websites zijn fantastisch vormgegeven en bevatten enorme informatieve filmpjes. Voor zoekmachines betekent dit vaak dat de informatie niet te lezen is. De kans dat pagina’s van volledig uit Flash beelden/animaties opgebouwde websites worden ingelezen is erg klein.

7. Linkbuilding linked Zoekmachines hechten tegenwoordig meer belang aan natuurlijk ogende websites. Dat wil zeggen websites die in eerste instantie gemaakt zijn voor bezoekers en niet voor een betere vindbaarheid. Voor de posities van een website is het van belang hoeveel inkomende links er zijn, maar ook waar deze links vandaan komen en of er een natuurlijke opbouw in het aantal links is. Een zoekmachine wordt wantrouwend als er binnen korte tijd tientallen tot honderden links naar een website verwijzen. Een meer natuurlijke opbouw heeft daarom een beter effect.

8. Sitemap HTML sitemap Een sitemap is voor een zoekmachine een uitstekende manier om een website snel en eenvoudig goed in te lezen. Een sitemap fungeert als een soort bewegwijzering. Een zoekmachine weet exact welke pagina’s er ingelezen kunnen worden. Een voordeel van een HTML sitemap voor de bezoeker is dat elke pagina van de website binnen twee muisklikken bereikt kan worden. De belangrijkste zoekmachines adviseren zowel een HTML sitemap als een XML sitemap op de site te plaatsen.

9. Sitemap XML sitemap Een (Google) XML sitemap bevat voor de zoekmachines Google, Yahoo en Microsoft een hoeveelheid aan informatie over de website. In een XML sitemap staan de adressen van alle pagina’s vermeld. In deze sitemap kan ook de laatste updatedatum van een pagina worden aangegeven en hoe belangrijk de pagina is t.o.v. de andere pagina’s. Door een XML sitemap weet een zoekmachine het adres van elke pagina. Hierdoor kunnen alle pagina’s door genoemde zoekmachines worden bezocht. Dit garandeert niet dat alle pagina’s ook door een zoekmachine worden geïndexeerd. De pagina’s kunnen wel sneller worden geïndexeerd, maar krijgen door gebruik van een XML sitemap geen hogere positie in de zoekresultaten. Omdat u de zoekmachine via de XML sitemap kunt laten weten dat een pagina is gewijzigd, worden deze wijzigingen sneller waargenomen. Daarnaast kunnen belangrijke pagina’s en pagina’s waarvan de content geregeld ververst wordt, vaker worden bezocht.

10. Titel (title tag) De titel van de pagina is een belangrijk deel van de pagina voor de vindbaarheid. De titel is te zien in de blauwe balk bovenaan in de webbrowser. De titel van een pagina komt ook zichtbaar terug in de zoekresultaten van de zoekmachines. Het is niet zinvol om op iedere pagina een zelfde titel te plaatsen. De titel dient zo goed mogelijk aan te sluiten op de inhoud van de pagina maar moet ook aan een aantal voorwaarden voldoen. Maak de titel kort en bondig (maximaal 60 – 90 karakters) en gebruik relevante trefwoorden. De title-tag kan het beste direct op de regel na de < head > geplaatst worden.

11. Meta-tag description (omschrijving) De meta-tag description wordt gebruikt om een samenvatting te geven van de pagina. Voor optimale zoekmachine resultaten betekent dit dat op elke pagina een voor die pagina specifieke samenvatting moet staan. Het is niet zinvol om op elke pagina dezelfde samenvatting te plaatsen. Gebruik ook voor de pagina specifieke trefwoorden en synoniemen in de meta-tag description.

12. In de meta-tag keywords (zoekwoorden) Trefwoorden of zoekwoorden voor een pagina kunnen worden opgegeven in de meta-tag. Verwerk hierin de trefwoorden die relevant zijn voor de pagina en beperk de lijst met trefwoorden tot maximaal 30 trefwoorden.

13. Koptekst (h1, h2, h3, h4) De koptekst kan gezien worden als de eerste tekstregel binnen de pagina. Een soort hoofdstuk aanduiding. Het is van belang dat hierin ook weer het onderwerp terugkomt zoals deze ook is opgenomen in de titel van de pagina. De koptekst kan het beste worden opgemaakt met de h1-tag. Gebruik één h1-tag per pagina. Subkoppen kunnen opgemaakt worden met h2, h3, h4 en verder. Vergelijk de opbouw van de pagina met dat van een boek.

14. Paginateksten Teksten op een webpagina moeten niet te lang, maar ook weer niet te kort. Een zoekmachine heeft wel genoeg informatie nodig vanuit de pagina om de relevantie te kunnen bepalen. Gebruik met enige regelmaat de voor de pagina belangrijke trefwoorden en synoniemen van deze trefwoorden.

15. Unieke content (SEO teksten) De tekst op een website moet uniek zijn. Teksten die identiek of vergelijkbaar zijn aan de teksten op andere pagina’s binnen de eigen website of op andere websites worden door zoekmachines gezien als duplicate content (dubbele inhoud). Dit geldt ook voor omgeschreven teksten en teksten waarvan enkelen delen zijn verwijderd. Zoekmachines straffen een pagina met duplicate content met een lagere positie in de zoekresultaten of door de pagina niet (meer) te indexeren. Hierbij bepaalt de zoekmachine zelf welke van de pagina’s de originele pagina is en welke pagina met duplicate content wordt gestraft.

16. Interne links in de navigatie Het gebruik van interne links in de navigatie is erg belangrijk voor websites. Hoe meer interne links er naar een bepaalde webpagina verwijzen, hoe belangrijker de zoekmachines deze webpagina vinden. Elke pagina moet goed bereikbaar zijn voor de bezoeker. Zorg er daarom voor dat elke pagina binnen twee muisklikken vindbaar is en dat de belangrijkste pagina’s direct gelinkt worden vanaf de pagina’s met de hoogste pagerank (de homepage) en de sitemap. Daarnaast is het raadzaam om vanaf elke pagina naar de homepage van de website terug te linken. Voorkom echter het plaatsen van teveel interne links. De waarde van de homepage wordt namelijk verdeeld over de pagina’s waarnaar wordt gelinkt. Hoe meer pagina’s er vanaf de homepage worden gelinkt aan, hoe minder waarde deze pagina’s voor de zoekmachine krijgen. Daarnaast indexeren sommige zoekmachines (onder andere Google) niet meer dan 100 links op een pagina. Daarnaast kunnen websites met betaalde links worden gestraft. Dit betreft vooral links van verkopende websites die bekend zijn bij de zoekmachine. Let er dus op waar je links inkoopt.

17. Interne links in paginateksten Maak gebruik van interne links in de paginateksten op een website. Zorg ervoor dat deze interne links over belangrijke trefwoorden van uw website gaan. Verwijs met zo’n link naar een pagina die geheel op dit trefwoord gericht is. Op deze manier krijgt een zoekmachine een duidelijk signaal dat het om een belangrijke pagina gaat en zal aan de pagina meer waarde worden gehecht. De link krijgt nog meer waarde als de tekst eromheen gerelateerd is aan het trefwoord.

18. Gebruik 301 redirect Bij nieuwe pagina adressen om vindbaar te blijven bij vernieuwing van de website en/of verandering van een adres van een pagina van de website, is het noodzakelijk de zoekmachine te laten weten dat de desbetreffende pagina’s verhuisd zijn. Hiervoor is de 301 moved permanently redirect. Deze redirect geeft aan dat de website permanent verhuisd is, en verwijst de bezoeker en de zoekmachine door naar het nieuwe adres van de pagina. De Page Rank en inkomende links naar de oude pagina worden automatisch aan het nieuwe adres gegeven, terwijl de pagina in de index blijft staan. Het ontstaan van duplicate content en het verdwijnen van de pagina uit de zoekresultaten worden door het gebruik van 301 redirects voorkomen.

19. Beperken van 404 foutmelding. Elke website bevat links, helaas komt het nog vaak voor dat enkele links niet meer werken, of verwijzen naar pagina’s die niet bestaan. Zoekmachines kunnen hier strafpunten voor uitdelen en dit is zonde, omdat het eenvoudig te voorkomen is. lees meer

20. Niet meer dan twee variabelen in een dynamische URL Een dynamisch URL (adres van een pagina) onderscheidt zich van een statische URL door de aanwezigheid van variabelen achter het ?-teken. Vaak staat er een opsomming aan variabelen, te herkennen aan de &-tekens. Dynamische URL’s waarin veel variabelen staan kunnen voor problemen zorgen bij het indexeren van de hele website. Daarnaast zijn lange URL’s niet bezoekersvriendelijk, omdat ze niet makkelijk te onthouden zijn. Teveel trefwoorden in een adres van de pagina kan ook zorgen voor wantrouwen bij een zoekmachine. Statische URL’s hebben daarom de voorkeur van de zoekmachines. Tegenwoordig kunnen zoekmachines pagina’s met dynamische URL’s indexeren. Voorwaarde is wel dat er niet meer dan twee variabelen in de dynamisch URL staan.

21. Internet advertentie Ja, zelfs adverteren helpt uw website aan een betere ranking. Advertenties plaatsen in de zoekmachines helpt. Dit is eigenlijk wel raar maar waar! Adverteren via Google helpt uw website naar een hogere ranking. Dus maak gebruik van Google Adwords! En verbeter uw internet marketing conversies. Zoekmachine Services en Internet marketing website optimalisatie. SEO services. Als u op een goede manier gebruik maakt van internetmarketing krijgt u een hogere positie in de zoekmachines en wordt u beter gevonden door uw doelgroep. Hierdoor krijgt u meer bezoekers, meer advertentie-inkomsten, meer omzet en meer contacten. Door middel van internetmarketing kan een anonieme website veranderen in een echte moneymaker.

Meer informatie over een succesvolle zoekmachine optimalisatie SEO marketing campagne

Neem dan contact op met onze SEO consultant via telefoonnummer: 020 6759848

De zoekmachine optimalisatie SEO van Zoekmachine Services worden door onze klanten beoordeeld met een 9.8 uit 10 op basis van 1976 recensies. rating / review stars